06 Oktober 2010

begedil ohh begedil...

haa...sebelum raya ari2... ak da berazam nak cuber gak wat bergedil...wei... makanan kesukaan aku tu... tpi bgedil mamak aku sumpah tak minat... pasal macm2 bnder yg dy masuk kt dalam bgedil tu, waner pun oren... bukn nak mengata la ea... tpi ak mmg cerewet ckit bab bgedil ni...mungkin biler ak da ske jnis yg 1 styl tu aku sker yg tu jer kot..

balik citer asal...
bygkan aku ske kat bgedil ni sampai ak sanggup kuar dwit sndri n try buat(mstila duit ko sendri, xkan duit oghwang len plak!!!)xpnah ak 'serajin' ni.. hehe... (jngan nak mengata ak pmalas k, ak xrjin jer :p)... mula2 buat tak jdi... besela kan... ni haa ghuper bgedil tu...

bgedil yang hancur... cilakeeee


haahh.. frust glew ak tngok time ak angkt bgedil tu hancur... korang taw la kan bnda yg diharap jadi bnda yg xdhrap cmner rasenye hati korng kan,tpi... walau xjd pon `kebulatan' bgedil tersebut... lotak kt pnggan... habih siot.. mano tak nye... ak masukkan dging aym, tu yg wat adk2 ak lcinkan sampai ak xrase skit pun... kmpunan seyyy, (kata owg kalo ruper xder rase power, mmg tak rugi pon)

alhamdulillah walaupon rupe xcntik maner... tpi sumer komen yg positif dri adk2 ak... dyorng kata mmg sedap... n sangat puas hati... alhamdulillah... hasil dari komen dan kata2 perangsang dari family ak... ak pon mencube lagi misi begedil ak ni.. dan 'puh' jadilah bgedil fiq... mmg sodap dan mmg memuaskan hati (pada ak laaa)... hahahaha...

begedil ku.. hahaha
so jdilah bgedil yg aku impi2kan... ader owg kata ltak tpung ckit... tpi ak mcm xley nak accept idea tu.. mmg xley nak trima sbb mcm xbrape sesuai la kan...awek aku gtaw... cmpur telur ckit dalam adunan bgedil tu... oooowwhh... cmtur rupenyer...bru ak puas hati... tpi nk tngkatkan lagi bidang masak ni (especially untuk wat bgedil je ler)mkanan len... tgoklah kalo aku minat t..
korang kalo nak kongsi idea masak, meh la komen ea... kongsi ilmu skit tak der rugi kurang pon...nak khwin nikener la prepare yg maner2 ptot kan... hahaha choeee dlu ehh

Tiada ulasan: